Naším cílem je zpracovat a odeslat všechny objednávky co nejrychleji.


Objednávky zadané pomocí jiných platebních metod než bankovním převodem jsou téměř okamžitě po ověření platby předány do našeho skladu ke zpracování. A to i přes víkend!


Pokud však i presto z nějakého důvodu potřebujete objednávku zrušit, můžete tak učinit sami ve svém účtu „můj účet“ v závislosti na stavu vaší objednávky.


Chcete-li zrušit objednávku, přejděte do sekce Objednávky ve svém účtu.

Najděte objednávku, kterou chcete zrušit, a klikněte na “Podrobnosti objednávky”. Pokud je zrušení možné, pod tlačítkem „Znovu objednat“ uvidíte tlačítko „Zrušit objednávku“. Klikněte na „Zrušit objednávku“. Zobrazí se vyskakovací zpráva. Vyberte důvod zrušení a klikněte na „Zrušit objednávku“. Podrobnosti objednávky poté ukážou, že objednávka byla zrušena.


Obdržíte také vyskakovací zprávu potvrzující zrušení vaší objednávky a také vám zašleme e-mail s oznámením o zrušení objednávky.


Možnost zrušit objednávku na Vašem účtu bude záviset na tom, v jaké fázi procesu objednávky se vaše objednávka nachází a jaký způsob platby jste zvolili.


Pokud možnost Zrušit objednávku není k dispozici, kontaktujte náš tým zákaznických služeb a požádejte o zrušení objednávky. Bohužel nemůžeme zaručit, že zrušení vaší objednávky bude možné.


Pokud nemůžeme objednávku zrušit a bude vám odeslána, máte možnost odmítnout přijetí zásilky (zásilek). Doručovací služba nám poté zásilku (zásilky) vrátí.


Pokud již byla vaše objednávka doručena, můžete nechtěné zboží do 14 dnů od obdržení vrátit. Další podrobnosti naleznete v našich Zásadách vrácení.