Někdy se dodávky zpozdí z důvodů, které nemůžeme ovlivnit. Pokud se domníváte, že by Vaše zásilka měla být již doručena, zkontrolujte stav doručení pomocí odkazu v e-mailu o odeslání zásilky nebo přejděte na stránky doručovacího partnera a zadejte ID pro sledování zásilky.
Pokud se ve stavu sledování zásilky zobrazí neúplná adresa/nesprávná adresa, měli byste se obrátit přímo na partnera pro doručování a problém vyřešit.
Pokud se sledování zastavilo a nebylo několik dní aktualizováno nebo pokud potřebujete další pomoc, obraťte se na zákaznický servis.
Připravte si prosím následující údaje, abychom Vám mohli co nejrychleji pomoci:
- Vaše objednávka a ID pro sledování / zákaznické číslo
- Důvod vaší žádosti
- Žádáte o vrácení peněz nebo výměnu, pokud se zásilka ztratí?
Kontaktujeme doručovatele a zahájíme proces zjišťování místa, kde se zásilka nachází. Víme, že se nemůžete dočkat, až zásilku obdržíte, a proto Vás budeme co nejrychleji informovat.