Chybová hlášení se mohou vyskytovat z různých důvodů.

 

Pokud se Vám na našich webových stránkách zobrazuje chyba, můžete zkusit následující kroky:

  • Znovu načtěte stránku nebo restartujte prohlížeč 
  • Odhlášení a opětovné přihlášení k účtu bitiba 
  • Vymažte mezipaměť a soubory cookie v prohlížeči 
  • Pokud je to možné, použijte jiný prohlížeč nebo jiné zařízení 


Pokud tyto kroky chybu nevyřeší, velmi by nám pomohlo, kdybyste nám zaslali snímek obrazovky s chybovou zprávou a veškeré podrobnosti o tom, kdy k chybě došlo, na které stránce jste se nacházeli a co jste se snažili udělat, když se zpráva zobrazila.

 

Potřebujeme také vědět následující:

  • operační systém (Windows, iOS atd.) a číslo verze
  • který prohlížeč používáte a číslo verze


Pro další informace se obraťte na náš zákaznický servis.