Můj účet

Jaké jsou výhody zákaznického účtu „Moje bitiba“?

Výhod je mnoho, zde jsou některé z nich:    Sledování aktuální objednávky  Aktualizace osobních údajů, jako jsou doručovací adresa, heslo atd.  Opakova...

Jak si mohu vytvořit zákaznický účet?

Během objednávky budete dotázáni, zda se chcete zaregistrovat. Založení zákaznického účtu bitiba je rychlé a snadné a registrace je bezplatná a nezávazná.  ...

Jak mohu změnit nebo obnovit své heslo?

Pro změnu hesla se, prosíme, přihlašte do Vašeho účtu "můj zoohit", otevřete 'Menu "můj zoohit"'. a vyberte "Mé údaje&qu...

Jak mohu změnit svou e-mailovou adresu?

Chcete-li změnit e-mailovou adresu, prosíme, kontaktujte náš zákaznický servis, tuto změnu pro Vás rádi provedeme. Děkujeme!

Kde najdu své osobní údaje a jak je mohu změnit?

Chcete-li provést změny svých osobních údajů, přihlaste se do svého zákaznického účtu „Můj účet“ a přejděte do sekce „Správa účtu. Najdete zde všechny své o...

Kde jsou mé faktury?

Přehled svých předchozích objednávek a faktur ve formátu PDF najdete v sekci Objednávky v části „Můj účet“.   Faktura Vám bude zaslána e-mailem ve formátu...

bitiba Subscribe & Save – co to je a jak to funguje?

bitiba Subscribe & Save je pohodlná a flexibilní předplatitelská služba, která Vám umožňuje nastavit pravidelné objednávky konkrétních položek v předem ...

Stěhuji se do jiné země. Mohu i nadále nakupovat na bitiba?

bitiba má internetové obchody v mnoha evropských zemích. Pokud se tedy stěhujete do jiné země, můžete si i v této zemi jednoduše zakoupit všechny své oblíbe...

Jak mohu smazat svůj zákaznický účet?

Jste-li registrovaný zákazník, vyplňte a odešlete prosím následující formulář OneTrust a požádejte o vymazání účtu.   Jste-li neregistrovaný zákazník ne...