Pokud jste obdrželi poškozenou zásilku nebo výrobek, kontaktujte náš zákaznický servis. Připravte si prosím následující údaje, abychom Vám mohli co nej...
Někdy se dodávky zpozdí z důvodů, které nemůžeme ovlivnit. Pokud se domníváte, že by Vaše zásilka měla být již doručena, zkontrolujte stav doručení pomocí o...
Pokud nemůžete zásilku najít a nebyli jste informováni o tom, že zásilka byla zanechána na určeném bezpečném místě nebo u souseda, kontaktujte prosím náš zá...
Pokud jste neobdrželi všechno objednané zboží, zkontrolujte prosím nejprve, zda je zásilka rozdělena do několika balíků. Tyto informace najdete v oznámení o...
Pokud jste obdrželi nesprávné zboží nebo nesprávné množství objednaného zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Připravte si prosím následujíc...
Pokud jste obdrželi zásilku určenou pro jiného zákazníka, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.