Logo Přehled
  • Objednávky
  • Doručení
  • Produkt
  • Vrácení zboží a reklamace
  • Zákaznický účet
  • Nakupování s námi
  • Kontaktujte nás
Domů Doručení

Problémy s doručením

Moje zásilka/výrobek je poškozený

Pokud jste obdrželi poškozenou zásilku nebo výrobek, kontaktujte náš zákaznický servis.    Připravte si prosím následující údaje, abychom Vám mohli co nej...

Ztratila se moje zásilka?

Někdy se dodávky zpozdí z důvodů, které nemůžeme ovlivnit. Pokud se domníváte, že by Vaše zásilka měla být již doručena, zkontrolujte stav doručení pomocí o...

Zásilku jsem neobdržel/a, i když je stav sledování „doručeno“

Pokud nemůžete zásilku najít a nebyli jste informováni o tom, že zásilka byla zanechána na určeném bezpečném místě nebo u souseda, kontaktujte prosím náš zá...

Část mé objednávky chybí

Pokud jste neobdrželi všechno objednané zboží, zkontrolujte prosím nejprve, zda je zásilka rozdělena do několika balíků. Tyto informace najdete v oznámení o...

Obdržel/a jsem nesprávné zboží

Pokud jste obdrželi nesprávné zboží nebo nesprávné množství objednaného zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.    Připravte si prosím následujíc...

Obdržel/a jsem objednávku jiného zákazníka

Pokud jste obdrželi zásilku určenou pro jiného zákazníka, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.